Rozpocznij sprzedaż w dropshippingu
Nawiązując z nami współpracę zyskujesz:
- Dopasowanie modelu współpracy: zamówienia wysyłamy bezpośrednio do Twojego klienta lub na adres Twojej firmy.
- Szybką realizację zamówień: zamówienia realizujemy do 72h od momentu ich zatwierdzenia.
- Brak minimalnej wartości zamówienia: realizujemy zamówienia już od jednej sztuki i więcej.
- Wysyłka do ponad 20 krajów w europie: wysyłamy produkty na terenie całej Polski i wybranych krajów Europy.
Jak działa dropshipping?
Twój klient składa zamówienie w Twoim sklepie internetowym
Przekazujesz nam zamówienie przez panel hurtowy
Realizujemy zlecone zamówienie zgodnie z wytycznymi
Pakujemy i wysyłamy paczkę bezpośrednio do klienta
Realizacja zamówień
Czas realizacji
Zamówienia realizujemy do 72h od momentu ich zatwierdzenia.
Pakowanie zamówień
Każdy produkt pakowany jest w dopasowaną folię. Do każdego produktu dołączona jest metka z podstawowymi informacjami o produkcie (nazwa, kod EAN, przepisy prania) i logo firmy Roco Fashion. Kompletne zamówienie pakujemy w foliopak firmy kurierskiej.
Wysyłka
Realizujemy wysyłkę na terenie całej Polski i wybranych krajów Europy. Sprawdź pełną listę dostępnych Państw w zakładce formy dostawy. Cennik wysyłki dla klientów dropshippingowych udostępniamy w odpowiedzi na zgłoszenie współpracy.
Udostępniane zasoby
Plik XML
Dysk Google
Prosty panel zamówień
Zapewniona obsługa klienta
Wymiana i zwrot towaru
Wymiana towaru
Wymieniamy towar na inny rozmiar lub kolor oraz poniesiemy koszty ponownej dostawy w przypadku tylko i wyłącznie wad fabrycznych lub produkcyjnych nie powstałych na skutek używania produktu. Zgodnie z regulaminem nie honorujemy zwrotów i wymian towarów pełnowartościowych zakupionych przez klientów hurtowych.
Zwrot towaru
Towar nie podlega zwrotom poza sytuacją, gdy posiada wady fabryczne lub produkcyjne nie powstałe na skutek używania produktu. Nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ Dystrybutor wysyła produkt na zlecenie Sklepu, a nie Klienta.
Integracja
Proces integracji
Integracja z naszą hurtownią jest realizowana przez wgranie udostępnionego pliku XML. Możesz przeprowadzić ten proces samodzielnie lub skorzystać z gotowych integracji przygotowanych przez współpracujące z nami firmy.
Sky-Shop
Kilkanaście lat doświadczeń oraz zespół najlepszych specjalistów od e-commerce na rynku gwarantuje idealne wsparcie dla Twojego e-biznesu.
Sprawdź ofertęMegamo
Nasze ponad 10-letnie doświadczenie w pracy zarówno ze sklepami jak i hurtowniami pokazało jakich wyzwań można spodziewać się w tym biznesie.
Sprawdź ofertęBaselinker
Wszystko dla wygody i sukcesu Twojego e-commerce. Możesz zintegrować sklep z portalami aukcyjnymi i kurierami oraz automatycznymi funkcjami.
Sprawdź ofertęRozpoczęcie współpracy
Krok 1
Utworzenie konta klienta
Przejdź do zakładki rejestracja i utwórz konto klienta podając dane Twojej firmy. Ten etap jest bardzo ważny, ponieważ na podstawie Twojego konta weryfikujemy zgłoszenie. Jeśli jesteś już zarejestrowany w naszej hurtowni przejdź do kroku drugiego.
Krok 2
Wysłanie zgłoszenia
Na adres biuro@roco-fashion.pl wyślij wiadomość, podając w treści niezbędne informacje do weryfikacji sklepu: nazwę i NIP firmy; adres email, na który utworzyłeś konto; link do sklepu internetowego; link do allegro; link do social mediów sklepu.
Krok 3
Weryfikacja i akceptacja
Po zweryfikowaniu i akceptacji przesłanych informacji odeślemy do Ciebie wiadomość e-mail zawierającą szczegóły współpracy i niezbędne narzędzia do jej rozpoczęcia - link do pliku XML, link do dysku google oraz instrukcję obsługi panelu.
Krok 4
Integracja
Integracja z naszą hurtownią jest realizowana przez wgranie udostępnionego pliku XML. Możesz przeprowadzić ten proces samodzielnie lub skorzystać z gotowych integracji przygotowanych przez współpracujące z nami firmy.