Dziś pracujemy w godzinach 8:00 - 16:00 +48 784 450 798 biuro@roco-fashion.pl Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 1000 PLN netto

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czy produkty dostępne w ofercie są waszej produkcji?

Tak, cały proces produkcyjny realizujemy w Polsce, dlatego szczycimy się faktem, że występujemy na rynku jako polski producent odzieży damskiej.

2. Czy mogę kupić jeden produkt jako klient detaliczny?

Klientów detalicznych zapraszamy do zakupów w butikach partnerskich. Aktualną listę znajdziesz w zakładce Butiki Partnerskie

3. Dlaczego nie widzę cen produktów?

Ceny produktów widoczne są dla zarejestrowanych i zweryfikowanych klientów hurtowych. Możesz założyć swoje konto klienta klikając w Zarejestruj się

4. Po rejestracji nadal nie widzę cen produktów. Jaki jest powód?

Po założeniu konta dane Twojej firmy są ręcznie weryfikowane. Informację o aktywacji Twojego konta otrzymasz w wiadomości e-mail. Proces ten może potrwać do 24h (jeden dzień roboczy).

5. Czy każdy może się zarejestrować?

Konto może założyć każda osoba prowadząca firmę zajmującą się sprzedażą odzieży (online lub stacjonarnie). W przypadku działalności gospodarczej, weryfikujemy dane w bazie CEIDG na podstawie następujących wpisów PKD dotyczących sprzedaży detalicznej produktów tekstylnych lub odzieży: 47.91.Z / 47.51.Z / 47.82.Z.

6. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Zamówienia hurtowe realizujemy od 500 PLN netto, możesz dowolnie wybierać produkt z naszej oferty.

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać najszybciej jak to możliwe, utrzymując zakres podany w regulaminie 2-5 dni roboczych. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię mailowo.

8. Ile kosztuje wysyłka?

Koszt wysyłki obliczany jest nie bieżąco w koszyku w zależności od ilości wybranych produktów. Sprawdź podstawowe cenniki wysyłki klikając w Formy i czas dostawy.

9. Jakie są formy płatności za zamówienie?

Dostępne metody płatności są aktualizowane na bieżąco w koszyku w zależności od wartości zamówienia. Sprawdź możliwe metody płatności klikając w Sposoby płatności.

10. Czy można złożyć zamówienie online z odbiorem osobistym?

Zamówienia złożone online realizujemy wyłącznie wysyłkowo, nie ma możliwości odbioru stacjonarnie. Jeśl chcesz osobiście odebrać towar na jednym z naszych stanowisk w C.H PTAK lub Wielkopolskiej Giełdzie Odzieżowej prosimy o złożenie zamówienia bezpośrednio u sprzedawcy.

11. Czy mogę kupić wasze produkty stacjonarnie?

Prowadzimy stacjonarną sprzedaż dla klientów hurtowych w podanych lokalizacjach:

  • C.H. PTAK
  • Pasaż Centralny box 108 Justyna +48 660 992 443
  • Hala G ulica 8 numer 22 Gosia +48 882 138 958
  • Hala G ulica 9 numer 16 Ania +48 882 123 388
  • Wielkopolska Giełda Odzieżowa
  • ul. Głogowska 248 box 046 Ewa +48 602 758 341

12. Gdzie mogę sprawdzić godziny otwarcia waszych punktów stacjonarnych?

Listę punktów stacjonarnych i ich godziny otwarcia możesz sprawdzić w zakładce Punkty sprzedaży stacjonarnej.

13. W jaki sposób mogę podjąć współpracę na zasadach dropshippingu?

Na adres biuro@roco-fashion.pl wyślij wiadomość, podając w treści niezbędne informacje do weryfikacji sklepu: nazwę i NIP firmy, e-mail podany przy rejestracji konta, link do sklepu internetowego, link do allegro, link do social mediów sklepu. Po zweryfikowaniu i akceptacji przesłanych informacji odeślemy do Ciebie wiadomość e-mail zawierającą szczegóły współpracy i niezbędne narzędzia do jej rozpoczęcia - link do pliku XML, link do dysku google oraz instrukcję obsługi panelu.

14. Czy mogę używać waszych zdjęć?

Jako klient możesz korzystać z naszych zdjęć, które udostępniamy poprzez Dysk Google. Zawarte są w nim wszystkie zdjęcia banerowe oraz produktowe, które możesz dowolnie wykorzystać na swojej stronie internetowej i social mediach.

15. Jak mogę uzyskać dostęp do Dysku Google ze zdjęciami?

Na adres biuro@roco-fashion.pl wyślij prośbę o dołączenie do Dysku Google. W treści podaj dane do weryfikacji firmy (NIP lub adres e-mail podany przy rejestracji konta) oraz adres e-mail, który ma zostać dodany do Dysku (najlepiej adres gmail).

16. Czy udostępniacie plik XML?

Tak, udostępniamy dla naszych klientów plik XML. Zawarte w nim są zdjęcia oraz niezbędne informacje o produktach: rozmiary, kolory, materiał, skład, przepisy prania oraz stany magazynowe, które są na bieżąco aktualizowane, aby zapewnić Państwu najnowsze informacje o produktach. Pliku udostępniany jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej. Obecnie udostępniamy wyłącznie plik XML, nie ma możliwości wygenerowania pliku CSV.

17. Jak mogę uzyskać dostęp do pliku XML?

Na adres biuro@roco-fashion.pl wyślij prośbę o udostępnienie pliku XML. W treści podaj dane do weryfikacji firmy (NIP lub adres e-mail podany przy rejestracji konta) oraz kanał sprzedaży (link do sklepu WWW lub konta allegro).

18. Jak mogę śledzić najnowsze kolekcje i aktualizację asortymentu?

Już teraz możesz dołączyć do naszej grupy hurtowej, gdzie na bieżąco informujemy o nowościach i aktualizacji asortymentu Grupa Hurtowa Dodatkowo zaobserwuj nasz profil na Facebooku i Instagramie.

19. Jak mogę zidentyfikować wasz produkt?

Każdy produkt posiada kod SKU oraz międzynarodowy kod EAN.
Kod SKU składa się z trzech liter identyfikujących kategorię produktu (Sukienka - SUK), czterocyfrowego numeru danego modelu (SUK0308), kodu koloru składającego się z trzech znaków (SUK0308-CZA) oraz rozmiaru (SUK0308-CZA-36).
Kod EAN jest znormalizowanym kodem kreskowym identyfikującym produkt.

20. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Zgodnie z regulaminem naszej hurtowni nie ma możliwości odstąpienia od umowy, ponieważ sprzedaż odbywa się na warunkach B2B.

21. Czy mogę dokonać wymiany produktu?

Wymiana towaru na inny rozmiar lub kolor możliwa jest tylko i wyłącznie w przypadku wad fabrycznych lub produkcyjnych produktów, nie powstałych na skutek używania produktu. Zgodnie z regulaminem nie honorujemy zwrotów i wymian towarów pełnowartościowych zakupionych przez klientów hurtowych.

22. W jaki sposób mogę zareklamować wadliwy produkt?

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy lub wadliwy produkt, możesz złożyć reklamację zgodnie z instrukcją Jak złożyć reklamację?

23. Nie pamiętam hasła do mojego konta.

Hasło możesz zrestartować klikając w Nie pamiętasz hasła? Po podaniu adresu e-mail użytego przy rejestracji otrzymasz tymczasowy link do zresetowania hasła.

24. W jaki sposób mogę zmienić dane dostawy?

Dane do wysyłki możesz zaktualizować samodzielnie logując się na swoje konto w zakładce Dane adresowe Jeżeli nie masz możliwości zmiany danych lub chcesz zmienić dane po złożeniu zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

25. W jaki sposób mogę zmienić dane do faktury?

Dane do faktury możesz zaktualizować wyłącznie poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.